Skater

Hej alla goa. Jag kom nyss in ifrån en liten skate-runda med systra mi. Det var askul. Fick värsta ryck innan o ba fan nu ska jag börja skate:a. Mamma tyckte det lät bra så vi åkte och köpte en skateboard. Och sen bar det av haha. Nej men jag har förbättras lite iaf. Ska ut imorgon igen! Hur är det med er idag? Valborg och skit ju!


valborg

hejhej. ursäkta att jag inte blogga mer igår, men när jag kom hem så åkte jag direkt till jocke och då glömde jag helt av bloggen... sorry.
aja, tidigare idag så åkte vi hem hit och nu ska vi sova här inatt. myysigt!
iaf vi kom precis hem från barnsjön haha, jocke, filip och niklas fick för sig att bada så. men jag var smart nog att avstå med tanke på att det var svinkallt!
nu har vi precis käkat pizza så vi ligger som två fetton i soffan haha....
aja ha en bra kväll!

image description

 


chillar på tåget

 

image description

 


Yes or NO?

http://imgs.inkfrog.com/pix/baybayshoes/Vans-Era-Black-Pink-Lightning-1.jpg

william spetz

det här är lätt det roligaste jag sett nånsin! det var faktiskt Asta som visa mig honom, tror nästan alla redan sett det, men ändå.
så himla skön männsika asså! jag kan sitta och skratta i flera timmar åt det där ♥♥♥♥♥

titta och njut!










image description

sommaren är påväg

nämen hej. rätt dålig bloggning nu dom senaste dagarna jag vet, men ni får överleva. det blir bättre när jag kommer hem till lindome igen! 
iaf, idag gick vi upp rätt tidigt för vi skulle sjösätta deras båt, asså tobbes föräldrar har ju en liten motorbåt. sen körde vi en sväng med den och nu är vi tillbaka i husvagnen igen haha. jag sitter här och chillar med datan i förtältet medans mamma och tobbe är iväg och hjälper Lotta och Bert (tobbes föräldrar) med något. det har vart en rätt chill dag asså!
jag ska ju åka hem om typ 3 timmar, sen tar tåget 2 timmar också. så jag är hemma vid 19.30 ikväll typ. sen sticker jag till jocke och sover där inatt. det blir mysigt! jag har saknat min älskling massa nu ♥
aja hoppas ni haft en trevlig helg ni också! här har det ju vart sommarväder typ, eller a typ 15-20 grader! jag börjar vänja mig vid det här campinglivet nu asså, det är inte så dåligt ändå. speciellt inte sen på sommarn. jaja det blir bra :)
nu ska jag fortsätta chilla, vi hörs sen! pussar


image description

kommentar

KommentarTid
sanna om :
Han är så snygg!
vet du vad han heter? :))
IP:
28 April, 19:19


jaaa visst är han! ♥♥
nä jag har ingen aning faktiskt haha....


image description


image description

chillar på livet

jag satt ute i solen och chilla förut, fick lite fräknar och så. mysigt va?
nu sitter jag faktiskt i husvagnen och ska sätta på några vampire diaries avsnitt haha :) sen tror jag vi ska gå ner till centrum och kolla lite, kanske sätta oss på bryggan. ha de'

image description

 


campingliv

tjotjo. jag sitter i förtältet nu och lånar tobbes data haha, mamma och tobbe är nämligen borta och hjälper tobbes föräldrar att sätta upp deras förtält. dom har ju husvagn på samma camping!
sen vet jag inte vad vi ska göra, typ gå runt och kolla lite i fjällbacka eller nåt. jag har ju aldrig vart här innan, men det är en jätte mysig liten stad vid kusten haha. nä men det blir bra! sen tar jag bussen nån gång vid 17.30 hem imon. 
juste, jag kanske bloggar lite dåligt nu när jag är här då eftersom mitt 3G börjar ta slut och jag kan ju inte sitta vid datan hela tiden. men det förstår ni ju!
a men nu ska jag nog gå bort till mamma och dom o va lite social. det är ju faktiskt jätte varmt i solen också :)
vi hörs sen! ha en bra dag!


har ju inga bilder på denna datan heller

image description

Date Me Cause YOLO

Hah, jo men jag har skaffat tumblr. Eller alltså jag har bytt namn och börjat använda den kanske jag ska säga. Så för er som har tumbla kan ju följa mig så följer jag tillbaka. Klicka här för att komma till min tumblr.
Annars så händer det inte så mycket. Har typ lite bloggtorka som ni kanske märkt? Men jag ska försöka bättra mig, lovar! Imorgon ska jag föresten på tjejmiddag hos Ella & Julia så det blir kul. Krams ♥


in tha husvagn

vi kom fram förut vid halv 8 typ, sen har vi suttit i förtältet och käkat middag och såå. mycket trevligt faktiskt! men nu ska jag gå och lägga mig, jag är så sjukt trött så det ska bli skönt! men vi hörs ju imon. sov gott!


med kapten röd i hörlurarna

 

image description

 


fredag wiho!

slutade vid halv 3 idag, sen stack jag hem direkt och packa och så. har precis duschat också, men vi ska la åka om en timme typ. jag vet inte riktigt vart fjällbacka ligger, men typ 1,5 timme här ifrån. a som jag sa igår så har ju Tobbe husvagn där så vi ska vara där i helgen då. eller mamma och tobbe ska åka hem på tisdag, men jag ville ju va hemma på valborg så jag ska åka på söndag. jag ska åka buss i typ 3 timmar, men det är det värt!
aja, så det blir min helg. trevligt va? tur att jag har med mig datan så jag kan kolla på vampire diaries iaf :)

skev tumme...

 

image description

 


dålig fantasi när det gäller rubriker asså

egentligen borde jag ju packa, eftersom vi åker till fjällbacka imon, tobbe har alltså husvagn där. men jag orkar verkligen inte så jag går och lägger mig nu ist. sov gott alla underbara läsare!

image description

 


beccis

ligger och chillar i soffan nu, snackar med min pojkvän och så. jag stack ju till Becca förut men det regna så mycket så det var ingen ide att gå ut o powerwalka så vi gick ner till centrum och köpte dricka bara, sen gick vi hem till becca. kom hem för en timme sen typ :)
hoppas ni haft en bra dag haha!

image description

 


infekterad piercing

haloj. har ni haft en bra dag? det har vart rätt chill asså, jag har inte vart så trött så det är skönt! vad gör ni då?
jag ska ut och powerwalka med becca snart, tror vi ska gå till kållered och tillbaka hahah! gulligt va? det är skönt med lite motion faktiskt :)
inga läxor heller, så det är skönt!
ey juste, min piercing har blivit super infekterad! asså verkligen jätte tjock är den, osså kommer det ut var och grejer. och jag har jätte jätte ont! :( så jag ska försöka badda den med koksaltlösning nu i några dar så får vi se fall det blir bättre. vi får hoppas det!
aja nu ska jag sluta tjata. ha de'

image description

 


så himla trött!

klockan är typ 10 och jag är redan hur trött som helst! aja det är bara att gå o lägga sig. vad ska jag göra uppe liksom?
jag känner på mig att det kommer bli en sån här seg dag imon, så det är lika bra att jag får sova.
gonatt nu! sov gott alla :)


nyklippt o allt

tjolahopp. jag sluta typ 2 timmar tidigare idag än vad jag skulle gjort egentligen, så det är chill! jocke följde med mig till frisören förut också, sen har vi bara vart hemma. men han stack nyss så.
jag klippte inte så mycket asså! typ topparna bara, det som var slitet. men det behövdes så det är skönt nu :)
aja jag ska fortsätta kolla på jersey shore nu, sen ska jag gå och lägga mig haha! hoppas ni haft en bra daaag!

image description

 


#

Hej peeps. Alltså jag har typ inget att säga förutom att jag är sjukt stressad över att jag har en engelska-redovisning imorgon plus två prov. Och inte vilka som helst utan kemi & biologi. Och som om det inte vore nog med det så är båda proven lagda precis efter varandra man. Yey, kul. Alltså orka haha. Jag sitter iaf på bussen påväg hem nu! Ska bli så kul att komma hem och plugga. -Not. Haha harääääääää. / ASTA


Godmorgon!

 

image description

 


Collage by me


Tuesdayyy

Har inget att säga förutom att killarna på bilden är underbara haha. Hejdå.


favourites

tjo brudar. jag satte mig i soffan när jag kom hem från skolan förut, och däcka direkt.... jag kan inte hjälpa det asså. det spelar ingen roll hur mycket jag sover för jag är alltid trött ändå. jag fattar inte hur det kan vara så asså? jag blir så trött på de här! aja nu ska jag sluta klaga.
har ni haft en bra dag? det har vart jätte varmt ju! så himla skönt.
juste, maxtestet haha. jag sprang på 12 minuter. är faktikst jätte missnöjd, för jag fick 11 och nånting sist vi sprang. ändå var jag helt död när jag kom i mål haha....
men annars har det vart en bra dag!
nu ska jag kolla på tv, vi hörs sen!

image description


i cafet

godmorgon! jag sitter i skolan nu, börjar om typ 5 minuter. alla är så osociala så jag kan lika gärna blogga!
sen på idrotten ska vi ha konditionstest, man ska springa 2km på så kort tid som möjligt asså. och a, ni fattar. det är lite pinsamt med tanke på hur dålig kondition jag har..
aja nu ska jag sluta tjata. ha en bra dag!

image description

 


hyfsat tidigt

halihalå. vad gör ni? jag ska gå och lägga mig nu faktiskt, så sjukt trött är jag! min plan på att gå och lägga sig tidigt sprack.... fan asså. aja jag får göra det imon ist. gonatt nu! loveu

image description

 


if i was your boyfriend

hahah den låten har hela min skola fått höra hela dagen. av mig såklart! jag har inte världens bästa sångröst men jag har passionen!:)
aja jag vakna precis faktiskt, kom hem från skolan vid typ kvart i 4, sen somna jag vid fem och har sovit tills nu. i 3 timmar alltså?! fattar ni? och ändå är jag fortfarande trött... asså skjut mig.
jag ska gå och lägga mig typ 9 idag tror jag.......
nu ska jag kolla på Morgan och Ola-Konny på 5an haha, så himla fuuula! hejdå.

image description

 


Grattis

Grattis på 5-månaders dagen eller vad man nu säger, Jocke ♥ Linda. Så sjukt gulligt!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/521596_367368599971749_100000958373631_951527_365814461_n.jpg


mååååndag

Hej alla goa FAVVs. Shit jag är jättelycklig nu haha. Nådde nyss 2000 followers på twitter wiii. Sen började jag ju lite över 11 imorse också så jag sov till 10... Satt jag känner verkligen att detta var en bra start på veckan. Jag har typ inga träningar heller så det känns som om jag faktiskt kommer ha tid att göra läxor denna veckan. Ännu ett wiiii får det bli på det. Haha. Om en stund kommer min mamma hem med någon mat. Hoppas det blir något gott. Är lite jättehungrig faktiskt! Nej men har typ inte så mycket mer att säga faktiskt. Veckans enda plan är att ta en promenad med Thea. Sen får vi se vad som händer. Juste jag har tappat bort min mobil heh. Har inte letat ännu. Orkar typ inte hoppas den kommer fram hah. KRAMS ♥

http://data.whicdn.com/images/27284214/tumblr_m2xqkiH5Xy1rupltlo1_500_large.jpg


fuck monday

faaaan jag missa jersey shore igår! jag glömde helt av det.. åh, aja det går i repris i veckan!
godmorgon föresten! sovit gott? jag är fortfarande ganska trött, men jag överlever. ska dra till skolan snart, eller jag möter filip vid 8.15. sen slutar jag typ halv 4 eller nåt... åh vad jag hatar måndagar! :(

föresten, jag och jocke har vart tillsammans i 5 månader idag! min älskling, jag skulle inte klara mig utan honom ♥  världens bästa!

image description

 


#2000

Hola, shit kl är redan 11! Kändes som om den var typ halv tio kanske. Jaja jag ska nog inte gå och lägga mig än på ett tag iaf. Särskilt med tanke på att jag börjar 10 över 11 istället för tio och inte nog med det.. Istället för att börja på högstadiet börjar jag på "lilla skolan" och alltså det tar ungefär 35 sekunder för mig att gå dit, haha. Så det är chill. Sover MINST till 10 imorgon. Lyx på en måndag ju. Jaja nu ska jag återgå till twitter. Är inne i en twitter-period igen. Hade tappat 246 followers totalt och fått 153 nya. Men bara idag har jag fått 53 nya så 47 kvar till 2000 wiiiie. Nu ska jag sluta tråka ut er med follower-talk. Det kan jag ta med twitter-folket i skolan istället haha. Krams och godnatt folks ♥

image description


in tha bed, tha bed

nä nu ska jag fan sova. så jag kan känna att jag är lite utvilad imon iaf.. fast nä, det kommer jag inte göra ändå. jag känner mig själv, jag kan sova hur mycket som helst och ändå är jag alltid trött. wtf liksom? hate it.
aja gonatt alla vackra! och icke vackra. vi hörs imon!


schleeten

nämen hej! jag chillar på livet i min säng just nu, eller asså mamma och Tobbe har tagit upp soffan så jag får inte plats... vad ska man göra då liksom :( aja, har ni haft en bra dag? knights-träningen blev inställd så vi träna bara med heroes, men det var kul! jag kolla några vampire diaries avsnitt förut också, tror jag börjar bli beroende asså.. så jäkla bra!

jag är så himla trött idag så jag ska nog gå och lägga mig snart tror jag. det är ju skola imon vilket känns sådär asså.. eh juste vi har läxförhör också och jag har inte grejerna hemma så jag kan inte plugga :(:( men det är rätt lätt så det är lugnt.

så himla snygg! ♥

 

image description


Waaaaa man

Hej alla fans. Alltså jag skoja. Nej men idag har det varit en sån där dag ni vet? En sån som man ba ahmen ok eh. Liksom ba wäääääiiii. Fattar ni vad jag menar eller? Haha? Alltså jag orkar inte. Är inne på twitter, tumblr och lite så nu. Sen ska jag göra engelskan. Efter det blir det kääääk. Mums har inte ätit sedan imorse. Magen kurrar. Och så är det ju det världskända BigBrother Live ikväll också. Det får inte missas. Vet inte ens vem som är nominerad hm. Något att ta reda på kanske. Whatevvva' ha dääää. Min mobil är så jäkla snygg now a days alltså helt sinnes:

image description


practice

godmorgon! idag är det träning med heroes och knights. jag är la hemma vid halv 3 i eftermiddag typ, och efter det ska jag bara sova. så ja, de va de.
ha en bra dag!

image description

 


fiskbensfläta

gonatt favv's! jag ska upp och träna imon bitti som vanligt, så alarmet står på 8.30. det är la härligt? :)
aja, sov gott! puss

image description

 


hata mens

tjo brudar. vad gör ni? jag ligger och kollar på film på 4an haha. snackar med min pojkvän och såå. har bara chillat hela dagen, det är skönt de med! jag har sån jävla mensverk bara.. hatar det. aja det går över om några dar haha :(
hoppas ni haft en bra dag alla!


Tipsii tipsiii


Lördaaaag

Hej alla goa. Jag gör absolut nada. Eller alltså jag letar bilder på my 5 beautiful boys och så. Till fan-mailet. Wiiie. Walla ha dääää. Haha, puss. Min nya kusin är förresten döööösöt. Hejdåååå.

image description


i want one

nä fyfan va coolt! är det bara jag som tycker det är riktigt snygg med töj i örat? a inte överdrivet stor ståklart, men ni fattar. det ska va en sån här spiral!
riktigt ballt asså! hade jag inte gått i cheer hade jag lätt skaffat det, men tror inte det är nån ide när jag måste ta ut den 3 gånger i veckan... jag tror inte det går iaf.
aja får satsa på det senare i livet hahah! så himla fint ♥



image description

saturday

godmorgon bloggen! jag vakna vid 11 typ, så skönt att få sova ut! har bara chillat hela morgonen, nu ska jag kolla på vampire diaries ♥ så det blir min lördag haha! ha en bra dag!

image description

 


Nyvaken

Usch jag vaknade nyss. Har ganska brottom ny heh. Senare idag kommer min morbror, hans tjej och min kusin Theo som jag aldrig har träffat (?!) Han är ganska nyfödd så a. Det ska bli supert. Och sen har jag ett annat projekt som förmodligen kommer ta hela helgen och det är att TADAMMM skriva ett fanmail till the Janoskians. Wiii det kommer bli så bra så bra så. Kramsisar ifrån mig ♥

Fyfan va ful ↑


vad tycker ni? :)

 

image description

 


uppträtt med cheeren

heeej. det gick jätte fort förut, vi kom dit sen körde vi ett litet program och sen var det klart. alla som var med fick typ en gratis biljett till McDonalds haha, asså att man fick käka vad man vill. så jag och Amanda stanna då i stan en stund och käka på donken och så. det var mycket trevligt! vi gick runt på nordstan och testa balklänningar också haha, Amanda går ju ut 9an snart så vi kolla runt lite haha! nä men det var kul, min bumbis! <3
aja nu är jag hemma hos pappa, vi har precis käkat och så. sen ska mysa ner mig i soffan. ha en bra kväll!

image description

 


ledig idag

godmorgon brudar! jag är ledig idag för jag ska in till valhalla med cheeren och typ uppträda där på en fotbollsturnering. så det ska bli kul faktiskt! vi ska samlas vid 12.30 satt jag ska åka hemifrån snart. sitter i soffan och kollar på MTV nu bara haha. hoppas ni får en bra dag! eller dom flesta av er är nog redan i skolan men.
aja sen ska jag till pappa ikväll som vanligt. vi hörs sen!

image description

 


becca och callebooy

 

image description

 


lång dag

hola. skolan var seg som vanligt, sen åkte jag till träningen. det var kul faktiskt! när jag kom hem, duscha och så, sen har jag suttit i telefon sen dess haha. mycket trevligt! kolla på ett vampire diaries avsnitt förut också, jag har såå fastnat för dom! kan inte sluta haha, och alla killar är ju så sjukt snygga! aja jag har sett 11 avsnitt av säsong 1 nu, på 2 dar haha.
men nu ska jag faktiskt sova. gonatt!

image description

 


Håååålääää

Hejhej. Här ligger jag i soffan och kollar på BB. Har typ inget annat göra. Ska sova snart. Är så sjukt trött. Har lust att sova hela dagen imorgon och typ inte gå upp. Är så sjukt deppig. Och träningen innan idag var inte precis den roligaste heller så a, heh. Jaja hejdå. Krams.

image description


torsdag=träning

godmorgon! har fortfarande huvudvärk, men inte riktigt lika hemskt som igår. jag kände inte för att gå upp ur sängen ens, och det gjorde jag inte heller men haha.
aja, jag känner mig bättre idag iaf! ska dra till skolan om en halvtimme typ, första lektionen var inställd så vi fick en timmes sovmorgon :D det är skönt! sen slutar jag vid 3 typ, och sen drar jag till träningen! det blir en bra dag asså. vi hörs! puss

image description

 


bedtime

förlåt för dålig uppdatering, jag har kollat på vampire diaries hela dagen, som sagt. sen snacka jag även med Asta i tele en timme förut typ. har gjort det sista på spanska-läxan också.. så har inte riktigt tänkt på bloggen faktiskt. förlåt dudes <3
aja den as jobbiga huvudvärken är fortfarande kvar, men jag ska gå och lägga mig och sova nu så vi får hoppas att det går över. sov gott alla! gonatt :)

random bild från igår :)

 

image description

 


oooh! <3333


image description

Jag lever

Förlåt för dålig update från min sida men jag hade typ glömt bort bloggen igår haha. Hursomhelst så har jag haft migrän hela dagen och inte jobbat någonting i skolan, och sen när jag gick hem tänkte jag att det skulle bli lite bättre, men icke sa nicke. Så jag ligger faktiskt hemma i min säng nu och läser bloggar och bara vilar. Brukar annars tycka att det är deprimerande att ligga i sängen på dagen men idag får det va. Sen har jag ju en rolig app där man kan göra collage så jag slängde ihop ett jättefult nyss... (Det på bilden nedan) Ska göra ett riktigt fint sen hade jag tänkt. Herrååå♥

image description


stannade hemma

hejhejhallå. jag stannade hemma idag pga att jag har jätte ont i huvet och känner mig lite hängig och så :( vi får hoppas att det inte blir värre bara. jag har det rätt skönt här hemma ändå, ligger och kollar på vampire diaries. aja hoppas ni har en trevlig dag i skolan! ni får jobba på, så ska jag fortsätta slappa. ha de'


image description



jag är förvirrad

gonatt alla! hoppas ni sover gott. jag lär nog vara vaken en stund och tänka haha...

image description

 


Lyckan i LA

har precis kollat på Lyckan i LA, så roligt va! haha :) och nu kollar jag på Wermland forever. har aldrig sett det innan men, det är säkert bra!

image description

 


skit betyg

tjo brudar. utvecklingssamtalet imorse gick väll sådär... jag har sänkt mig i flera grejer sen vintern haha. jaja det fixar jag! annars gick skolan bra, det var rätt lugnt. jag snacka med Asta i telefon förut också, så himla underbar! love u dude :)

nu sitter jag och kollar på nya säsongen av top model, det är ju bara massa från gamla säsonger som är med. jätteroligt faktiskt! sen väntar jag på att min kille ska komma hem från träningen också. aja vi hörs sen! puss

image description

 


Buuuu

Jag har så jäkla tråkigt just nu alltså. Sitter på NO:n och är inne på WeHeartIt eftersom våran lärare går igenom ett prov som jag inte har gjort och det känns ju lite B. Hoppas ni har det lite roligare än mig iaf, haha. Krams.

image description

image description

 


jag ser det snöar

godmorgon! wtf snö!? oherre.. det är faktiskt april. jag vill inte ha mer snö nu:(
jaja, jag vägrar att ta på mig vinterjackan iaf!
ska dra till skolan snart, vi ska ha utvecklingssamtal nu på morgonen sen blir det en vanlig dag. ha de'!


Frukost

OMG OMG jag äter frukost. (såhär tidigt???!!!!) Omay. Men nu har jag brottom dock. Hm. Hörs senare idag. Ha däääää.

image description

 


nästa station: tha bed

nu går jag och lägger mig! är sjukt trött, så det ska bli skönt. sov gott alla favv's!

image description

 


-

some people just need a hug
around their neck
with a rope


image description

#Pastell Inspo 37

image descriptionimage description

image description

image description


ett mirakel

hejhejhej. ni kommer inte tro era öron nu, men jag har faktiskt vart ute och sprungit!! helt otroligt! jag är såå stolt. och för er som inte känner mig, så borde ni veta att jag är den lataste personen i hela universum. och att jag nu vart ute och sprungit i en halvtimme är ett under asså! hihihi :)
jaja, det känna gött att ligga på sängen nu helt slut. ska gå och lägga mig rätt tidigt idag hade jag tänkt!
vad har ni gjort då? jag var med becka en stund förut, eller asså hon var här. mycket roligt :D
tandläkaren gick okej också! hoppas ni haft en trevlig dag alla!

image description

 


H&M

H&M katalogen trillade nyss ner i brevlådan här hemma så jag kollade igenom den lite. Inget speciellt sådär... Men hittade en fin klänning som vi ska beställa. Sen om den passar återstår ju att se! Den med mönster att matcha med primeboots och färgglada armband. Kan nog bli snyggt. We'll see, we'll see.

image description

 


älska tandläkaren

tjo. jag sitter hos tandläkarn nu, har tod klockan 2 så. sen ska jag träffa becka, så får vi se vad vi hittar på. ha de'!


godmorgon måndag!

nu börjar skolan igen, fyfan va segt! jag älskar att ha lov, det är den skönaste känslan helt klart! jaja, det är inte såå långt kvar till sommarlovet nu men.
jag ska snart träffa Filip för vi ska ju gå tillsammans, like usual. jag börjar halv 9 så ja. sen vid två ska jag till tandläkaren, så jag missar typ en lektion, men det är skönt!
ha en bra måndag nu! vi hörs sen.

nylockat hår och nymålade naglar!


image description

 


JS

nu går jag och lägger mig, efter att ha kollat på favvo-serien Jersey shore. så jäkla roligt asså! dom är ju fan blåsta hela bunten haha. jaja hoppas ni sover gott så hörs vi imon! och du Asta, vänd dig om. hahahaha gonatt!

image description

 


that's how we rollin

hahaha vi tävlade nyss här hemma om hur länge man kan stå i 90 grader mot väggen. så jäääkla jobbigt asså! jag klara 1 minut och 37 sekunder och Tobbe klara 1 minut och 39 sekunder... så jävla surt haha. jag vann över mamma iaf! :D det är så vi underhåller oss en söndagskväll liksom....
aja, vad gör ni då? jag ligger helt slut nu i soffan, ska gå och lägga mig rätt snart ändå.


Linda, vänd dig om.

Haha okej... Bara jag läser rubriken får jag ett skrattanfall. Haha. Nämen a. Jag typ chillar på livet. Big Brother börjar om 45 så jag har exaktooo 45ooo minutoooos att skriva min redovisning på. Annars vet jag att den inte blir gjord. To do or not to do. Det står mellan att skriva redovisningen och baka en kaka. Det lutar åt att baka här känner jag. Hm...? Whatever im just gonna go and baka that fucking kaka. Haha kramsisar.

image description


random bild från sommaren 2011

ofta inte jag var brun? saknar det så mycket!

image description

 


jag och mamma har bakat

visst är vi duktiga? ni måste erkänna att dom ser riktigt goda ut haha..? ;)
aja, nu ska vi snart käka middag sen ska jag göra spanska-läxan! det blir en rätt lugn söndag asså.
juste, träningen förut gick as bra! som Asta sa så hoppa Ella in, så det var kul! och jaa, vad mer ska jag säga liksom? ha en bra eftermiddag!

image description

 


Glitter Outfit

image description


Yeeeey

Har spotify premium i två dagar nu! Det är så jäkla nice. Ska köpa det sen nästa månad. Det är faktiskt jävligt värt. - Fyfan alltså. (Nu sa jag det Linda) Haha. Ha dääää.

image description


Wiie

Tjaaa Favvs. Jag kom nyss hem ifrån en långdag med cheer. EllaBellis ska typ hoppa in på RM och hon var jätteduktig, lärde sig allt jättesnabbt och allt. - Favv. Sen efter träningen så skulle vi testa och bygga lite med Thea och då satte vi 360, och inte nog med det! På tredje försöket man ba wuuut wuuut. Haha. Och nu läser jag söndags expressen. Det var typ det jag hade att säga. Krams.

image description


Gonatt alla!

nu går vi och lägger oss, vi hörs imon dudes! sov gott :)
image descriptionimage description

Chillin

Hej. Vi sitter här och skrattar åt Linda haha. Så jäkla gooo. Och sen typ chillar vi lite på iFunny o så. Kollar på saker, visar för varandra och skrattar haha. Ha däää.


Level: BOSS


Asta leker Jocke !

heejsan svejsan i lingonskogen! jag är hos Asta nu, kom hit för typ en timme sen o vi har bara chillat och så. ska nog käka middag snart sen blir det kanske film! ha en mysig lördagskväll! pussar från oss

hahahahahhaha

image description

 


Dagens låt

Videon är ju as-lol verkligen, men kände ändå att ni kunde få se den eftersom den handlar om en cheerleader. Och de har en hel del bra stunts med. Eller bra och bra men, en salto-toss och en toe-toss typ. Låten är dock grym!


lördag

godmorgon! vi ligger i sängen och skrattar åt gamla bilder och ifunny haha. ska nog gå upp och göra iordning mig snart tror jag. sen ska jag hem en snabbis och packa en ny väska och duscha och så sen ska jag sova hos Asta inatt! så trevligt :D får se vad vi hittar på, imon ska vi ju träna på förmiddagen med heroes.
ha en bra dag!

image description

 


Saturday Morning

Heyyyy guys. Då var det änna lördag. Det känns ju sådär att man bara har två dagar kvar av frihet. Men men, jag ska inte klaga man kunde haft det betydligt värre. Har börjat tänka i perspektiv nu för tiden. Tror det är bra faktiskt. Haha. Dagens planer är att plugga. Har två uppsatser att skriva, ett konstverk att måla av, typ 3 läxor, och plugga inför två prov. Kommer inte hinna med allt men uppsatserna iaf för de är de jobbigaste. Sen sover Linda här ikväll också. Beroende på när hon dyker upp/ om hon dyker upp får vi se vad vi hittar på. Jaja nu ska jag nog börja skriva uppsats. Herrrååååå.


gonatt!

här lär jag sova som en kung! as nice ju :D

image description

 


enjoy life

 

image description

 


dag på stan

heej! jag träffa Sanna vid 1 förut, sen åkte vi hem till henne vid 4. det var trevligt! jag köpte bara ett par pilotisar men a. Sanna shoppa massa iaf! :)
nu sitter vi och kollar på vampire diaries, eller Sanna gör. jag har ju inte följt det så jag hänger inte med alls haha. men jag ska kolla igenom alla säsonger snart så jag kan börja följa det med! alla, verkligen alla säger ju att det är jätte bra så.
jaja nu ska jag sluta tjata. ha de'

image description

 


Vampire Diaries snart

Nu ska vi snart käka. Åh det luktar så gott, så gott så här hemma. Verkar som om det blir något gott iaf! Sen om en timma är det Vampire Diaries. Min favvo-serie. All time. Verkligen skitbra. Sen när det är klart ska vi kolla på Abduction, för mamma hyrde den. Wiiii. Har velat se den jättelänge. Det är den med Taylor Lautner och Michael Nyqvist ni vet? Jaja ha det gött. Krams.


SONG OF THE DAY

Döm EJ efter de första sekunderna då den är lite konstig i början. Runt 0:20 börjar låten!


Fikar med Thea

Nu sitter vi och fikar efter en låååååång promenad. Vi har det änna bra. Ha dääää.


Wtf?

Haha ser ni hur mina appar ligger på varandra och helt skevt? Wtf? Får starta om och se om de lägger sig rätt. Jädrans iPad...


freeedag!

godmorgon! sovit gott? jag drömde att jag var inne i stan med Sanna och sen blev jag kidnppad av två stora killar, dom var asså sjukt läskiga och när jag vakna så var jag alldeles anfådd, eller asså ni vet när andan är uppe i halsen. och sen kolla jag på mobilen och såg att det var fredag den trettonde haha.
och det läskiga är att jag ska in till stan med Sanna idag.... jaja det var bara en dröm.
vad ska ni hitta på idag då? jag ska ju som sagt träffa Sanna inne i stan och sen ska jag sova hos henne. det blir mysigt!
hoppas ni får en trevlig fredag! lovet är ju snart slut också :( aja vi hörs!

image description


Erica fyllde år igår!

Haha, jag bara älskar att Maddie kallar de wannabe's i slutet. 360 ball up, wb's hah.



Fredag den 13:e

Uhhhhh, idag är det fredag den 13:e. Jag är ju inte så skrockfull av mig för inget speciellt har hänt mig innan på fredag den 13:e, peppar papper ta i trä. Men vi får väl se om jag klarar mig genom dagen eller ej! Ikväll ska vi ha myskväll med våran lilla familj. Haha vi ska hyra film och äta go mat och så. Wiiie. Sen imorgon sover Linda över här min favvis-favv. Nu på dagen får jag se lite skulle eventuellt möta upp Thea och ta en promenad men vi får se om hon fortfarande är på. Massor med kramisar.


Bored

Hejhej. Rubriken säger ju allt. Jag är bored to death. Och jag kan inte sova heller för det är alldeles för tidigt. Haha jag får väl fortsätta läsa på om min nya idol - Cher Lloyd. Krams.


seg

tjooo. kom precis ur duschen, satt där inne i typ en halvtimme... ibland är det riktigt härligt att bara sitta och sjunga typ. åh det behövde jag! nu sitter jag i soffan och chillar, kollar på tv.
jag är så sjukt trött för vi sov inte särskilt mycket inatt, haha varför vet jag inte men vi kunde inte somna bara. jaja, jag ska gå och lägga mig rätt tidigt idag ist.
hoppas ni haft en helt amazing torsdag!

image description

 


hejhej

väntar på att becka och hennes mamma ska komma och hämta mig så åker vi till träningen. jocke stack nyss härifrån, han skulle också träna nämligen. juste, vi var ju och tog hål i hans öra förut! det blev faktiskt väldigt fint :) min lilla älskling!
jaja, jag är la hemma vid halv nio. vi hörs då! pussar


You remember this?

Haha kommer ni ihåg när dessa låtarna var lite on? Så nice haha, lite barndomsminnen sådär ♥


standard bild

godmorgon! vi har precis duschat och så, nu sitter jag och käkar frukost och väntar på att Jocke ska bli klar med sin äggröra haha. vi ska sticka till centrum snart och fixa hans öra sen ska jag hem och fixa till träningen. ha en bra dag!

image description

 


Godmorgon

Godmorgon alla goa Favvs. Wow jag vaknade exakt kl 10 idag. Kändes ju lite coolt. Eller nja kanske inte. Haha. Om en stund ska jag tvätta håret hade jag tänkt och så ska jag lägga i ett balsam som brukar göra att mina lockar stannar i lockarna och inte blir så frissiga. Tänkte nämligen rulla med halvtofs till cheerträningen idag. Hittade min fina rosett så det kan ju kanske bli bra. Men vi får se. Ha det gött sålänge så hörs vi. Vad ska ni göra idag?

image description

Superhero i lurarna...


Naaaah

Så charmig så jag dööör ♥

Tumblr_m28qze3yur1qk785uo1_500_large


#Fina Hem I Olika Stilar

image description


myser

vi ligger och myser i älsklinges säng nu, ska nog sätta på en film snart och sen fortsätta mysa. mysigt va? ha en bra kväll!

charmigt va? :) i pojkvännens glasögon...

 

image description

 


IM NO SUPERHERO

Cher Lloyd är verkligen en utav mina favvos just nu, lyssna bara liksom. Sååååå braaa.

image description

as gött att va ledig

vi va ju i centrum förut för att Jocke skulle ta hål i örat haha, men dom hade inte tid så vi ska göra det imon ist. tror vi fick tid vid 12 nånting. så jaaa, det blir bra!
nu är han och tränar, sen ska jag sova där inatt. myysigt!
hoppas ni haft en trevlig dag alla!

image description

 


Hancock

Tips tips, Hancock. En utav de bättre filmerna jag sett. Har ni inte sett den så gör det. Krams.

image description

image description


wednesday

godmorgon! eller klockan är redan 1 haha. men jag vakna som vanligt vid 10 sen har jag bara gått runt och chillat, duschat och såå. Jocke kommer sen så ska jag följa med honom och ta hål i örat hahaha. ofta inte gulligt? min lilla pluttinutt. jaja, det blir säkert bra. sen får vi se vad vi hittar på! ha en bra dag, även fast det är grått och tråkigt...
pussar

image description

 


Some morning #inspo

image description

image description

image description

image description


Fuck

Nu ska jag sova men först ber jag till cheergudarna.... Natti natto FAVVs.


chillarrr

ja som jag sa förut så har jag bara legat i soffan hela eftermiddagen/kvällen! riktigt gött faktiskt, men nu ska jag gå och lägga mig. imon ska jag följa med jocke nån stans, ni får se imon haha! hoppas ni haft en bra dag! gonatt då :) pussar


YOLO

Tjabba. Här ligger jag i soffan och kollar på Desprete Housewifes. Alltså jag kollar bara för kollandes skull typ. För jag tycker verkligen inte att det är roligt längre. Sämre kvalite nu också när det är sista säsongen. De klipper dåligt och the lighting's terrible. Haha ok hejdååå. Snart börjar GCB mitt nya favvoprogram.

 


kommentar


KommentarTid
- Asta om RESLUTATET::
Finare än finast Favv <3
IP:
10 April, 17:53
aaw gulle dig ♥


image description

LÅÅÅÅÅÅÅÅL

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/403910_304868512898842_100001270866944_883530_741379036_n.jpg


RESLUTATET:

innan:


EFTER:


image description

myst med älskling

godmorgon! nä men jag vakna vid 10 förut, sen kom Jocke vid 12 typ. vi har bara legat i sängen och chillat hela dagen för det har vart riktigt skit väder asså, då känner man inte för att göra nånting....
jaja, men det har vart jätte mysigt! han stack nyss iaf, för han skulle till tandläkaren och sen trääna.
nu ligger jag och kollar på gamla top model avsnitt och här lär jag ligga resten av dagen. ha de'

image description

 


Avis

Jag satt här och kollade igenom instaaaa. Och då såg jag vad Bea hade lagt ut. Hon är i New York och jag är så jäkla avis. Men hoppas verkligen att hon har det bra där borta. Wiiie

 


Bytt √

Så där då var nya designen inlagd. Hoppas ni gillar den, för det gör vi. Den är lite simplare och lite mer rosa & vårig och det passar ju nu till våren. Fast så mycket till vår vet jag inte riktigt om jag tycker att det är... Det spöregnar och allt är grått och tråkigt. Ella & Julia är här iaf så vi får se om vi kanske sätter på en film lite senare eller något. Gött. Ha däääää.
http://data.whicdn.com/images/25978450/tumblr_ls5ni2avaw1qj6l9so1_500_large_196674881_large.jpg
- Ja, tack!

Jag vill ha

Jag funderar starkt på att ta iaf 2 nya hål i ena örat. Ena där nere brevid det "vanliga" hålet och ett ganska högt upp. Tycker det är så snyggt! Men vi får väl se hur det blir med det.


Ny design, YES/NO?

Jag har gjort en ny design som vi kanske kan använda oss av. Beror på vad ni tycker, checka den här -> FAVV <- Vad tycker ni ha kvar eller byta?
Snälla hjälp oss här haha för vi vet inte vilken ni tycker är finast. Så komentera we don't bite ♥


~

 

image description

 

 


världens underbaraste

tjena. nu ska jag gå och lägga mig faktiskt, så sjukt trött efter denna helgen haha! men det var kul :D
vi skulle ju egentligen träna imon bitti men den blev inställd så jag ska träffa jocke igen haha. min lilla älskling som jag älskar mest av allt <333333
eh ja... han stack nyss iaf.
juste hårfärgen får ni se imon! jag glömde faktiskt ta kort i dagsljuset förut så det var därför, men jag lovar att visa imon! gonatt nu! sov gott :)

image description

 


on our way home

nämen hej. trevligt att höras! vad gör ni? vi sitter i bilen påväg hem nu, eller vi åkte nyss satt ja, vi är hemma om typ en timme. fast juste, vi ska lämna av dom på centralstationen först för dom ska ju till Malmö, satt vi är hemma vid 2 typ tror jag.
sen ska jag träffa jocke och förmodligen så sover han hos mig eller nåt. det blir mysigt! jag saknar min lilla älskling ju.

jaja, men fan va gött det känns med lov nu! riktigt behövligt! jag kommer sova hela dagarna, fast nä. för vi ska ju träna varje dag... men det blir kul!

juste, ni får se min hårfärg sen haha! jag drar ut på det så länge som möjligt för att ni ska bli nyfikna mohahaha. ha de'


Godmorgon

Wiiii, härligt att vara ledig på måndagar tycker jag. Måndag är by far min hattycks dag. Finns inget bra med måndagar bara en dryg och onödig dag. Även min enda pluggdag de fyra senaste veckorna innan DM då jag tränade varje dag förutom måndagar man ba yey. Nej men det var ganska nice men nu är det riktigt nice med lov. Ska njuta. Men imorgon, i överimorgon och på onsdag ska det tränas med stunten. Och på torsdag med Heroes och sen kanske lördag? Vi får se haha. Nu ska jag typ duscha o va social med Julia så ni får ha däää. Puss.

 


Tror jag dör

Har ni sett bröllopsfotografen eller 30 grader i februari? Kjell Bergqvist är bara så rolig. Kan inte sluta skratta för han är precis som i den filmen och serien. Så jäkla ironisk. Verkligen min humor. Haha okej ville bara att ni skulle veta att jag och Julia skrattar på här. Haha godnatt! Fast nu blev det lite seriöst här... Hm :/

 


nice dag

tjo. bowlingen förut gick skit! asså fan vad dålig jag var... haha lite skämmigt faktiskt. jaja, men det var kul iaf! vi spela i typ 2 timmar, sen när vi kom hem så börja Johanna med mitt hår. fan asså vi har hållt på i flera timmar nu! så jäkla trassligt det var! men a nu är det utrett och typ halva mitt hår sitter i borsten... men fint blev det iaf! jag blev jätte nöjd faktiskt :) det blev mycket ljusare nu! sånt är härligt!
aja, nu ska vi spela yatzy så vi hörs sen! pussar och kramar

image description

 


Wiiii

Heeej. Jag ligger och chillar här i soffan med Julia. Ella var lite trött så hon stannade hemma. Så jag fick nöja mig med Julia. Hahahaha skoja. Asnice att hon ville komma o hänga. Hon ska sova här också. Wiiii ha dääää.


Soul surfer

Aloha peeps. Här sitter jag i soffan och chillar på livet. Jag och Sarah hade inget att göra så vi satte på en film. - Soul Surfer. Den var asbra. En verklig historia också. Den handlar om en prosurfer som blir av med sin arm av att en haj biter av henne den när hon är ute och surfar. Men sen så typ surfar hon sen ändå och massa. Asbra var den verkligen. Rekomenderas - starkt!

 


påskdagen

godmorgon! vi sitter och fikar i finrummet haha, sen lite senare blir de bowling. ikväll ska nog Johanna(tobbes dotter) slinga mitt hår också, så blir det lite blondare! ja vi får se hur det blir, det kanske blir oranget.... vem vet.
ha en as bra dag! kramar

image description

 

 


natthumor

hahahaha gonatt alla!

image description

 


jag saknar min älskling!

 

image description

 


Gla' påsk!

heeej. glad påsk på er!
jag bloggar inte så mycket när jag är här men det kanske ni förstår. vi har suttit ute i solen hela dagen, as skönt ju! även fast det ligger snö på gräsmattan....
jaja, men nu ska vi precis spela spel haha. sen blir det la middag. hoppas ni haft en trevligt påskafton! vi hörs sen. kramar

image description

 


Läser bloggar

Hej här sitter jag och läser bloggar så det ryker om det. Har tråkigt. Ska snart leta upp mitt påskägg för suget efter godis är enormt just nu. Haha hoppas mamma har köpt goa sorter som jag gillar. Weiiiii ha dääää.


Happy Easter

Jaså? Då var det påskafton idag då. Och jag har typ inte riktigt planerat något eller jo vi ska typ ha påskmiddag här ikväll så jag antar att det kommer lite folk då... Men det är väl typ det som händer liksom. Haha sen så jag satte nyss på TVn och då började Happy Feet så jag typ halvkollar lite på den. Wiii, den filmen är så jäkla söt! Jaja ni får ha en härlig lördag och påsk med god mat & massa godis. Krams.


Gooo

Haha hej alla nattugglor. Jo jag är uppe! Jag är typ för trött för att gå och lägga mig. Men sen bestämde jag mig ändå för att gå och lägga mig efter break out kings om ni vet vad det är, det är ett asbra program iaf. Hursomhelst så skulle jag gå och lägga mig då, men då var det en random grek som adda mig på skype jag ba whuuuut? Haha men satt jag typ ba vem? Han ba börja snacka o massa, asrolig haha typ dör. Jaja som det kan gå va? Haha nu ska jag sluta tjata. Hejdå eller godnatt eller vad man säger ♥

 


gonatt!


chillar på livet

tjoo. jag har precis kommit ur duschen nu, vi käka middag alldeles nyss också. vi kom väll hit vid 7, osså spela vi yatzy o allt. mysig kväll!

sitter och kollar gamla kort


image description

 


Mums

Idag blev det sallad. Så jäkla mätt nu bara. Känns som om jag kommer spy haha. Nu ska jag fortsätta kolla på Family Guy. Btw, Vampire Diaries var ju inte lite bra idag. Puss på er!

 


#Pink 21

 


Five

~ Varje dag skickas fler sms än det totala antalet invånare i världen.

~ 41% av alla människor tar krullhåriga personer på mindre allvar.

~ En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud, innan den svälter ihjäl.

~ I Sverige finns det 2 personer som heter Skalman i förnamn.

~ Giraffers liv börjar med ett två meters fritt fall? giraffer föder nämligen stående


långfredag

hejhej. vad gör ni?
träningen igår gick as bra, är så taggad på nästa säsong nu asså haha. hoppas ni hade en trevlig fredagskväll!
nu sitter vi i bilen påväg till Lidköping, det blev att vi åkte upp idag ist, vi skulle ju egentligen åkt igår men. för er som inte vet så bor tobbes föräldrar i Lidköping, så det är asså dom vi ska hälsa på. jag tror vi ska åka hem på måndag eller nåt. det blir trevligt!
jag och pappa käka påsklunch och så förut, hade det mysigt.
aja vi hörs sen! ha en bra dag :)

image description

 


TGIF

Moaliholiajsijiqjsjaslja (hej). Thank god its friday känner jag idag. Jag har sovit/slappat hela jävla dagen och jag ångrar inte en sekund utav min slapptid. Jag vilade av mig all min negativa energi som jag samlat på mig den senaste veckan i skolan. Och så samlade jag på mig lite positiv genom att prata med Favven Linda. Wii walla ha det.


Cheer Obsession

Japp jag är obsessed med cheer. Haha. Men det gör inget tror jag? Haha, jag drömde om cheer och kexchoklad. Och om att stunten fick åka på EM. Åh det är verkligen min dröm. Om en månad och sex dagar får vi reda på hur det går på sm och även om vi kommer till EM eller inte. Wiii cant wait. Men sålänge ligger jag i sängen alldeles nyvaken och orkar inte gå upp och kollar på olika 2by2's livet är bra härligt alltså. Ha en härlig långfredag nu peeps.


Haha

Jag kan typ inte sluta skratta, HAHAHA

 


taggar träning

tjo brudar! vad gör ni?
jag är på väg till träningen nu, sitter på bussen. har ni haft en bra dag?
jag hade bara två lektioner idag för vi hade två håltimmer plus att jag missa ju sista lektionen eftersom jag åkte till ungdomsmottagningen. har vart hemma typ en timme nu innan jag stack bara. jag sticker ju till pappa direkt efter träningen sen också, fast så åker jag till mamma imon igen haha.
men vilket jävla skitväder det har vart idag, typ höst igen...
aja vi hörs sen! puss


back on track

godmorgon! ursäkta att jag inte blogga mer igår.
men begravningen var jätte fin o allt, det var bara min lilla släkt på 20 pers typ, så det var mysigt. men usch jag hatar begravningar, det är inte lätt asså.
jaja, nog om det. hoppas ni hade en bra dag iaf!
igår efter begravningen åkte vi och hämta tobbes barn på centralen inne i göteborg för dom kom ju med tåget från Malmö. så satt vi och spela hela kvällen och sååå, det var roligt faktiskt! nu ligger alla och sover ute i vardagsrummet medans jag sitter här färdig för skolan haha. ska nog dra om 5 minuter typ. efter skolan ska jag till ungdomsmottagningen och sen träna. ikväll åker jag till pappa och stannar där tills imon.
aja vi hörs sen! ha en bra dag :)

image description

 


A real champ

Jag saknar Juliet jättemycket i cheer extreme, nu när hon har gått över till University of Kentucky om jag inte minns fel (man får bara gå i allstar tills man är 18, rätta mig om jag har fel)... Jättebra 2by2 av henne. Taggar träningen imorgon lite här känner jag. Ha dääää


Aloha

Tjabba. Jag vet jag suger på att uppdatera bara att jag har haft massor med läxor de senaste dagarna. Wäää men inte nu längre. Nu ska jag typ göra ett prov som jag missade förra veckan eftersom att jag var sjuk då. Orka liksom. Haha, jaja ni får ha det bra. Tagga träning imorgon med Heroes. Wiii. Hejdå ♥


onsdag 4 april

godmorgon! nu sitter vi i bilen på väg till Orust. hoppas ni får en trevlig dag!
lite senare ikväll kommer tobbes barn upp från Malmö också, dom ska stanna till på måndag typ. så det blir roligt iaf!
vi hörs väll sen, ha de'!


@the bed

nu ska jag gå och lägga mig, har precis kommit ut duschen också. åh vad härligt det är att gå och lägga sig nyduschad med rakade ben o allt! haha.
jaja, hoppas ni haft trevlig dag!
träningen gick jätte bra! taggar SM nu! :D
och juste, vi fick påskägg av natta och victor, ofta inte gulligt? världens bästa tränare!

jag gjort lite no-läxa nu på kvällen också, hann även snacka med min pojkvän.
imon får jag lite sovmorgon för jag är ledig från skolan för att gå på mormors begravning. det kommer inte bli roligt asså... jag har aldrig vart på en begravning men jag känner på mig att det inte kommer bli lätt.
men jag bloggar säkert när jag kommit hem.
sov gott nu! gonatt :)


världens bästa knights ♥


image description

 


seg dag

tjo. nu har jag sovit en stund iaf så nu känner jag mig lite piggare, men jag har världens mensverk! yeey!
den här dagen har vart riktigt seg asså... vi gick runt och fota hela dagen. vi ska typ delta i en tävling där man ska ta kort på fördomar och mångfald. men vi fick sluta 13.30 så det var skönt! nu ska jag snart dra till träningen med knights! den slutar vid 18 och sen tar jag bussen hem. vi hörs sen!


typ såhär känner jag mig just nu...


image description

 


Utvecklingssamtal next

Hej alla goa Favvisar. Här sitter jag och typ deppar för jag ska på utvecklingssamtal kl 2. Satt nu sitter jag och skriver min sån där IUP lapp. Wääää. Hatar utvecklingssamtal lol. Fast asså jag har typ slutat bry mig. Det går ju som det går right? Anyways sen efter den skiten skulle vi i Knights eventuellt ta en fika. Men vi får se hur det blir med det och sen i eftermiddag blir det även träning med Knights. So exited, feeling like hiting some new stunts today... Wiiii. Ha det underbart nu ♥


det har blivit vinter

godmorgon! jag är hur trött som helst, och bara less på livet typ... nä men jag känner mig väldigt seg. satt jag kör på mjukiskläder och osminkat idag. man får faktiskt ha sånna dagar ibland!
jaja, jag ska dra till skolan om typ 5 minuter. och eftersom det är typ -6 så tar jag vinterjackan på mig hihi :)
ha en bra dag!


gonatt gubbar!


fortfarande trött

asså gud förlåt alla, när jag kom hem från skolan så gick jag och la mig i soffan direkt haha. sen kom mamma och jag käka och så, sen gick jag och la mig igen och nu har jag sovit i 4 timmar.... haha helt sjukt. jaja, jag behövde det!
men jag ska gå och lägga mig snart också. hoppas ni haft en trevlig dag! min var väldigt seg, skolan var riktigt tråkig :(

 


Min idol


ny vecka o allt

godmorgon! måndag den 2 april idag. shit va fort tiden går... snart är det ju sommar! yeey :D
jaja, har ni sovit gott? jag har vant mig att gå upp vid 9 nu i två veckor så det var lite segt att gå upp 6... men jag överlever.
a ska gå till skolan snart, träffar väll filip här utanför och går med han haha.
men det blir en rätt så kort vecka denna veckan så det är skönt. sen är det ju påsk till helgen också. trevligt va?
aja vi hörs under dagen! ha det så bra alla favv's!

 


all by my self

nu stack jocke precis, lite trist sådär... men jaja. jag ligger och kollar på 2 1/2 men, men jag lär nog somna snart ändå... fast jag måste vara vaken kl. 22! då kommer ju Jersey shore haha :D
hoppas ni haft en trevlig dag alla favvs!


Mini

Hej alla FAVVs. Jo jag mår prima. Tackar som frågar. Vi hade ju träning innan idag och då körde jag rondat flickis för andra gången ever i mitt liv med EN pass. Känner mig aspeppad på att köra helt själv nästa träning. Vill ju änna kötta på RM. Sen är jag astaggad på tisdagsträningen med knights. Har massor med ideer att framföra till våra coaches. Åh älskar cheer över allt just nu. Wiiiii. Ha det underbart nu sweeties.

Sarah & jag när vi var mini.

 


seg dag

tjo brudar! vad gör ni? träningen idag var jätte jobbig, massa styrka och vighet haha. sen körde jag massa flickisar också :)
aja jocke har vart här sen 2 och vi har bara legat i soffan och degat. jag är så trött satt jag orkar inte göra nåt annat haha. känns rätt tradigt att det är skola imon dock men... jaja.
ha en fortsatt trevlig dag!

 


Yea, that's right b*tch

 

 


Sunday

godmorgon! när jag vakna imorse trodde jag det var måndag eller nåt, så det känns så skönt att det är en helgdag kvar.
iaf, jag ska dra till träningen snart. blir hämtad om typ 10 minuter så jag sitter redan färdig i soffan. tänkte att jag kunde skriva ett inlägg för eran skull då hihi :)
träningen slutar vid 12.30, sen ska jag bara hem och duscha och sen ska jag träffa min pojkvän. låter som en mysig söndag va? ha en bra dag! kramar

image description

 


du måste!

hahahaha asta du måste! jag finns här som ditt stöd ♥


RSS 2.0