+

Hejhej allihopa. Jag är just nu hemma ensam för att jag inte orkade gå till stan med mamma och Sarah då jag är väldigt förkyld och hängig osv. Behövde egentligen gå dit för att köpa skor till min morbrors bröllop som jag ska på nästa helg. Jaja, får göra det i veckan istället. Jag kan lägga upp en bild på klänningen som jag ska ha på mig dock.
Det är väl typ så mycket som händer just nu... Har i och för sig gjort 10 bryggor och typ 30 handståenden och pushat ner benen (som i andra bågen i flickisen) för att jag måste måste måste sätta flickis själv snart hehe.

"Your desire for success should be greater than your fear of failure" ← Så ska jag tänka imorgon på träningen hela tiden!

image description



Kommentarer
Postat av: Emma

BRA JOBBAT ASTA! :D

2012-06-02 @ 18:03:48
URL: http://emmabaversand.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Haha tack Emma <3

2012-06-02 @ 23:15:00
URL: http://cheerlove.blogg.se/
Postat av: - Asta

Jag som svarade lol

2012-06-02 @ 23:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0