myshelg med älskling

godmorgon! jag sitter på Mölndal station och väntar på bussen jag ska ta till träningen, den kommer om 20 minuter typ...
förlåt att jag bloggat så dåligt också! vi somna båda två i soffan i fredags typ vid halv 12 eller nåt haha, sen igår så låg vi bara inne hela dagen, låg i soffan och mös. riktigt lata var vi! men sånna dagar är sköna :) sen fick vi ju gå upp tidigt idag eftersom jag skulle till träningen, han blev asså precis hämtad av sin pappa. så jaa, det var min helg. det har gått jätte fort! jag skulle vilja ligga kvar där hela veckan typ.
aja hoppas ni har haft en skön helg också! vi hörs sen efter min träning. puss

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0