BigBrother

Yeeeey, just nu ligger jag i soffan med datorn på magen. Det var faktiskt sjukt längesedan jag skrev ett inlägg på datorn. Det blir typ alltid att jag använder iPaden eller min fååån eftersom min egna dator är askonstig och denna är typ seg... Men jag känner mig faktiskt lite lycklig för att jag var inne på YouBetterWork tidigare och man kan kolla på NM via webben. Awesome då jag är sjukt trött och sjuk och behöver vila imorgon och inte gå och kolla på tävling, så att jag är så frisk och pigg som möjligt på söndag & DM. Men nu ska jag fortsätta kolla på BigBrother, känns fan som om man känner de där inne. Sååå goaaa och osköna på samma gång. Ha däääää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0