Cheerhelgen har nått sitt slut...

tjohopp. jag ligger i sängen nu och smsar med min pojkvän, imon får jag äntligen träffa honom haha! han har vart borta i över en vecka nu...

jaja, nu ska jag sluta tjata om det!
har ni haft en bra dag? vi har ju tränat hela dagen, tror jag var i hallen vid 13.30 sen åkte jag hem vid 20. typ. men det var riktigt kul att köra framför föräldrar osv! känns riktigt bra nu inför dm! världens bästa lag med världens bästa tränare helt klart :D
a nu ska jag gå och lägga mig snart, jag är helt död efter två heldagar med cheer. jag har redan träningsverk i hela kroppen typ, sen känner jag mig alldeles stel haha...
hopps ni haft en trevlig helg iaf! vi hörs imon bitti! sov gott allihopa! / LINDA

random bild från träning...

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0