Ganska braa

Jag är alldeles tung i huvudet och jag mår jätteilla. Men jag får göra något iaf här hemma i min ensamhet så jag räknar faktiskt lite matte. Måste pausa snart så jag inte faller ihop i en hög haha. Jag missar ju lite i skolan idag bla. en redovisning och ett prov. Provet får jag nog göra antingen imorgon eller på omprovstillfälle och redovisningen förhoppningsvis nästa torsdag. Åh jag hatar att vara sjuk och skjuta upp saker. Whatever nu är det som det är. Imorgon ska jag verkligen försöka gå för vi har matteprov. Känner mig ganska säker inför det, har pluggat mycket men bara bättre om jag räknar lite idag med för att refresha minnet lite. Haha vi får se om jag får gå och kolla på träningen idag. Det vill jag ju helst. Om jag känner mig bättre och ska till skolan imorgon kanske jag är med t.o.m. Bla bla bla. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Fanny

SVAR: Nej, inte jag heller! När jag blir för gammal får jag väl bli tränare eller nått, haha! :D Va har du för "position" i bygg? :)

2012-03-29 @ 16:30:04
URL: http://fannyfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0