helt slut

tjo brudar! hur har ni det där hemma i stugorna?
jag somna i soffan direkt när jag kom hem från träningen förut, sov väll i 2 timmar ungefär sen gick jag upp och käka pizza idag igen haha.
nu ligger jag i soffan igen och chillar, jag är så sjukt trött så det finns inte. men eftersom Jersey Shore börjar idag så måste jag ju kolla på det och då lär jag inte gå och lägga mig förän elva typ...
jaja, jag har ju prao imon så jag börjar inte förän 11.30 ändå satt jag får lite sovmorgon iaf.
nu ska jag svara på sms, vi hörs sen!


och juste, nu är det bara exakt 1 vecka kvar till dm!!! jag går och taggar här hemma för mig själv hela tiden haha :D

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0