livet är orättvist

jag tog en kort bloggpaus. har verkligen inte orkar blogga dessa dagarna..

min mormor gick bort i tisdags. min älskade mormor. hon som alltid var där för mig, som känt mig sen jag var nyfödd. jag var alltid ute på Orust hos mormor på somrarna, enda sen jag var jätte liten har hon alltid skickat brev till mig varje vecka med en 20-lapp i. hon sa alltid att hon hade lite pengar och så, men ändå skicka hon ett brev med pengar varje torsdag. hon hade 9 barnbarn men jag var den enda hon ringde till varje vecka. mormor sa alltid att om nån var dum så skulle hon va den första som stog där för mig. hon kände mig nästan bäst av alla.
jag kommer ihåg när jag var liten och jag var ute hos mormor en helg, sen när pappa skulle komma och hämta mig så sprang jag och gömde mig under bordet för jag ville inte hem. jag ville stanna hos mormor.
hon lovade att hon skulle vara med på mitt bröllop och se mina barn, men så blev det inte.... den 20 mars togs hon bort från oss.
jag kommer sakna dig så mycket! varje gång jag ser Glamour på tv kommer jag tänka på dig, din favoritserie som du följt sen 25år tillbaka. jag lovar jag ska göra det här för dig mormor! jag älskar dig, och kommer alltid att göra!
världens finaste mormor ♥

image description

 


Kommentarer
Postat av: - Asta

<3

2012-03-22 @ 21:20:46
URL: http://favv.webblogg.se/
Postat av: Thea ❤

:( finns här linda! ❤ R.I.P. ❤

2012-03-22 @ 21:29:32
URL: http://theiis.devote.se
Postat av: Amanda

R.i.p <3

Hon kommer alltid finnas med vid din sida och vara stolt över dig. Du är bäst Linda.

Finns <4

2012-03-22 @ 22:44:28
Postat av: Mickis

Linda du vet att jag finns här va?<3 smsa eller skriv på chattern om de e ngt<3

2012-03-23 @ 07:31:28
Postat av: Emma

Vila i frid! <3 Linda du vet att jag finns! <3 kram!

2012-03-23 @ 07:53:08
URL: http://emmabaversand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0