måndag

tjo brudar! vad gör ni? jobbig dag i skolan idag asså, känns segt att sluta 15.30 på en måndag... men jaja.
när jag kom hem från skolan somna jag i soffan direkt, det behövde jag verkligen med tanke på att jag tränat hela helgen utan att sova typ. men det var skönt! och för er som läste min gamla blogg så vet ni att jag var på en självförsvarskurs för några veckor sen, det var ju förra måndagen också men då var ju jag sjuk så jag kunde inte komma. iaf, det var ju idag också men jag orkade verkligen inte resa mig upp, mamma kom och väckte mig flera gånger, men jag orkade verkligen inte. jag måste plugga massa också, satt jag sket i det. känns inte så viktigt faktist.... jag överlever ändå.
nä nu ska jag sluta tjata och gå och plugga ist, har musikprov imon, so och svenska läxa tills på onsdag, och spanska läxa tills på fredag. känns sådär asså!
jaja, hoppas ni haft en trevlig måndag!


bild från skolan :)

image description


Kommentarer
Postat av: Jag igen (Asta)

Haha vad söta, ni matchar med randiga tröjer hah <3

2012-03-12 @ 20:24:38
URL: http://favv.webblogg.se/
Postat av: Emma

Åh ni är så sööta! :) kram!

2012-03-12 @ 21:24:54
URL: http://emmabaversand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0