My name: Linda Vainio

hejhej! tänkte bara presentera mig, jag heter Linda Vainio. jag är 14 år, fyller 15 den andra december. jag bor i Lindome och går i skolan i Lindome. mina föräldrar är skilda och för det mesta bor jag hos mamma. jag går i cheerleading i göteborgs föreningen 'Gctroops' tillsammans med min bloggkompanjon Asta. jag går alltså i jr. fortsättnings laget Heroes och jr. stunten Knights. jag har världens underbaraste vänner, och världens bästa pojkvän som heter Joakim som jag älskar över allt annat! förutom allt detta så lever jag ett helt vanligt tonårsliv, like usual.
det var det, jag hoppas att ni fortsätter följa oss! det ska bli ett nöje.

 


Kommentarer
Postat av: kissie

nagenbilder förekommer inte på denna bloggen.. eller? ;)

woopwoop!

2012-03-09 @ 15:02:46
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0