mysig vårdag

jag är lite för snäll ibland asså.. det kom fram en dam förut när jag satt på busshållsplatsen och fråga om jag kunde offra en tia och snäll som jag är så gav jag tanten en tia. problemet är ju då att det var en del av mina sista pengar som jag hade tänkt sola för imon. men jaja, jag gjorde en tant glad då får jag väll leva med att vara blek då haha.
aja, nog om det. har ni haft en trevlig dag? jag sluta vid 2 och eftersom träningen var inställd så åkte jag hem och chilla bara. sen kom pappa och hämta mig och nu har jag precis vart ute och tränat saltosar och flickisar på studsmattan!
och visst har det vart underbart väder idag? man blir på så bra humör när det r sånt här fint vårväder.
a nu ska jag snart käka pizza och sen lägga mig och mysa i soffan! häärligt!
ha en bra fredagskväll!

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0