prao

tjo! haft en bra dag? haha jag har faktiskt haft jätte kul, den andra tjejen som praoa där också var väldigt trevlig iaf! eh fanny hette hon, hon gick i ettan på nåt gymnasie inne i stan tror jag. men det var väldigt chill, vi gjorde inte så mycket. typ packa upp varor, kolla så att alla grejer var märkta osv. sen fick vi skura speglar typ. och när vi inte hade nåt att göra så testa vi alla peruker som sitter på skyltdockorna hahaha. men vi fick sluta runt 3 idag för att det fanns inget att göra typ, och han sa att vi förmodligen kommer sluta runt fyra, halv fem varje dag. så det känns skönt!
juste, jag hitta så himla mycket fint där inne också! jag kunde dö för vissa av dom kläderna asså. men det var inga billiga priser direkt! en tröja kosta typ 700 spänn, man ba "eeh..."
sen blev jag helt kär i en Jofama by Kenza jacka som dom säljer. den kostar ju dock väldigt mycket också... men man kan ju alltid drömma!
jaja, hoppas ni haft en trevlig dag iaf! jag är så sjukt trött, men joakim stack nyss satt jag ska gå och lägga mig nu typ haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0