schleten

*phew* äntligen ligger jag i min underbaraste säng! jag är hur trött som helst, känns som jag vart igång hela dagen. förut åkte vi ju på lagträff innan träningen, vi fika på espresso house på Frölunda torg sen åkte vi till pedagogen och träna i en och en halv timme. mycket trevligt faktiskt! det var längesen jag skratta så mycket som jag gjorde på träningen idag haha, oherre jag orkar inte med våran humor ibland asså. jaja det var roligt att träffa Asta igen också! min lilla favv <333
sen jag kom hem har jag suttit och pluggat också, skrev en svenska uppsats om att göra slut haha, sen pluggat på so-läxförhöret jag har imon. så det känns skönt! nu är det bara onsdag och torsdag kvar i skolan sen har jag studiedag på fredag, och sen drar jag på prao i två veckor! guud va skönt att slippa gå upp klockan 6 varje dag!
nu ska jag sluta tjata och gå och lägga mig ist. sov gott favvs! /LINDA


bild från föruuuut

image description

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0