sleeping beauty

hejhejhej. nä men det blev en rätt så bra dag ändå, underbart vårväder och eftermiddagen/kvällen tillbringades med pojkvännen. låter det inte härligt?
nu är jag hur trött som helst och huvudet dunkar... känner att jag kommer somna direkt när jag går och lägger mig haha.
jaja, imon är det träning som vanligt, sen sover nog jocke här haha, och sen är det studiedag på fredag! fyfan vad gött :D

men hörru du asta, vi måste bli bättre med uppdateringen? den ligger på botten nu alltså...
eller vad tycker ni läsare? vi ska bättra oss! :)

aja nu ska jag gå och borsta tänderna. hoppas ni haft en trevlig dag! LINDA


bild på becca och ludvin. charmigt va?

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0