Worlds greatest

Nu kan jag äntligen gå och lägga mig efter lite kvällsplugg... Hursomhelst så möttes vi i Knights på frölunda torg för en liten lagfika runt 6-tiden. Och vad ska jag säga? Jag har verkligen världens bästa lag och tränare, fick en sån riktig norge känsla när vi 7 gick runt där haha!! Sen bar det av mot peddan och då tog vi bilen istället för bussen o ni kan ju tänka er sju pers i en 5-personsbil...? Haha och sen fick Bink styra också så bilen typ gjorde massa hastiga svängar fick världens adrenalinkick av det hahahaha. Och sen på träningen hände massor med andra saker, gud vad jag skrattade orkar typ inte skriva ner allt haha. Så slutade vi vid 9, kom hem halv tio och åt snabbt o pluggade så mycket jag orkade och nu ska jag sova. Godnatt, ikväll somnar jag iaf med ett leende på läpparna. Knights ♥

Haha massa fika blev det! Det är så vi rullar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0