äömiceawiäwrjvncwiov

Tjänaaa. Ehm, jag sitter typ i min soffa och chillar på daaa life. Har lite småtråkigt. Men då är det ju tur att man har tumblr & twitter. Så sjukt underhållande. Alltså ni som inte har det tror jag inte riktigt kan relatera. För alltså det är sjukt mycket roligare än man tror. Men då gäller det ju också att man "kan" eller vad man ska säga. För många utav mina vänner ba men euw, vad tråkigt. Man ba? You don't say? - Klart att det är tråkigt om man följer 30 pers varav 20 kändisar och har 4 followers? Haha. Förlåt men alltså a. Haha. Yeye, imorgon är det skola igen. Är typ taggad. Man ba wtf. Sen efter skolan kanske jag åker in snabbt och köper mina Vans. Får se om jag hinner innan strikers träning. Ok men nu ska jag draaa. Ha dääää ♥

Så snyggt :O ↑



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0