bettskena osv.

heejä. vad gör ni?
jag ligger i soffan och chillar, har suttit solen jätte länge nu faktiskt. jag var hos tandläkarn förut också, och fick min bettskena! för er som inte vet så har ju jag jämt ont i huvet, så jag gick till tandläkaren och kolla för mamma sa att det kunde bero på att jag gnisslar tänderna och spänner käkarna när jag sover, vilket det var också. alltså är det spänningshuvudvärk. men för att förhindra att man gnisslar tänderna eller så, så får man en bettskena. och det var precis det jag fick idag! jag var ju där för två veckor sen och tog mått till den o allt. så jaa. då får vi hoppas att huvudvärken försvinner!

eh ja, de va de. har ni haft en bra dag? det har vart riktig högsommar! så himla skönt :)
nu ska jag gå ut och sätta mig igen innan jag drar till träningen sen. är hemma vid halv 10 ikväll typ. men vi hörs då! ha de'

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0