en vanlig tisdag

nämen hej. dagen idag har vart varm och mysig. nä men nästan lite för varmt... fast jag ska inte klaga!!! det är underbart med detta sommarväder :D även fast man svettas som en gris 24 timmar om dygnet. det gör jag iaf...
aja, hur har ni haft det då?
skolan var rätt chill, vi spela i bamba för massa småbarn imorse så typ 2 eller 3 lektioner gick bort! sen sluta vi en halvtimme tidigare också :)))
efter skolan gick jag och min pojkvän upp till barnsjön, men det var bara han som bada haha. det kom massa andra sen också. och efter det åkte jag och sola med Becca, kanske lite onödigt när det är sånt här väder men jag orkar inte ligga stilla ute så länge, och sen tog vi oss en promenad! vi gick förbi lindevi där P97 spela match, så satt vi och kolla där och så. och nu har jag precis käkat pannkakor! trevlig dag :)
jag ska gå och lägga mig snart också.

 

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0