finally home

tjoo. eftersom mamma skulle åka och jobba i Göteborg idag så åkte vi med henne hem imorse vid 7 tiden typ. men sen åker ju mamma tillbaka till fjällbacka efter jobbet ikväll. jag ska dock vara hos papp i helgen. och jaa. sen är det träning både lördag och söndag så jag ska inte göra så mycket annat.
det var iaf underbart att få vara med min älskling i fjällbacka i några dar!

nu har han precis stuckit härifrån, för han skulle fixa nånting, så jag har börjat göra iordning mig för träningen som börjar 17.30 sen, också kommer nog Becka snart så vi åker tillsammans.

förlåt för dålig uppdatering från min sida dessa dagarna, men ni förstår väll varför? jag ska bättra mig.
ha en bra dag nu! puss :)

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0