Fml

faaaan! jag tappa bort mitt busskort på vägen hem från träningen förut...
eller asså jag fick skjuts till Mölndal station, sen när jag gick ur bilen så höll jag i busskortet. och eftersom jag såg min buss där borta så börja jag springa och efter ett tag kom jag på att jag inte har busskortet i handen längre. sen leta jag överallt där jag hade sprungit och den låg inte där?!?! den låg inte kvar i bilen heller och inte i mina fickor. alltså är den bara puts veck! faan vad sur jag blev. den gick liksom ut i slutet på juni så det var as långt kvar på det... och nu måste jag köpa ett nytt för 650 spänn. snälla skjut mig. nä men nästan så känner jag...

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0