sjukling

hejsan. jag har sovit största delen av dagen så har inte hunnit blogga faktiskt... sjuk har jag blivit också, så vart hemma från skolan.
igår var det ju sån här sinntorps-stafett (asså min skolan heter ju sinntorp) som alla klasser var med på. vi sög, kom på typ 8de plats eller nåt. t.o.m sexorna och sjuorna kom före oss hehe..
aja, vi slutade ju rätt tidigt, så efter åkte jag hem till min pojkvän som ligger hemma med gipsat ben. stackarn har fått en spricka i foten så det blir i gips i 6 veckor för han nu! höll han sällskap i soffan hela kvällen, tills jag fick typ ett migränanfall. jag hade så ont i huvet så jag orka inte ens vara vaken haha.. så jag somna hemma hos han och sen fick min mamma komma och hämta mig rätt sent. och självklart fick jag feber under natten, så därför var jag hemma idag. har fortfarande jätte ont i huvet och ont i halsen och så. jag ska va hemma imon också hade jag tänkt. men nu ska jag sova! gonatt :)

bilder från igår:

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0