sunday

tjosan. jag stack till träningen vid 10 imorse, vilket var jäkligt segt! sen efter så var jag tvungen att åka hem och plugga. heroes hade ju lagträff som jag var tvungen att missa då..
men jaja, det kommer fler!
det har vart sånt underbart väder idag också! jag tog en kvällspromenad med becca nu vid niotiden, efter allt plugg, och det var jätte varmt faktiskt! så himla skönt :) vi får hoppas att det håller i sig nu! det ska ju tydligen bli runt 20 grader hela veckan.

nu ska jag gå och lägga mig iaf! jag är hur trött som helst så det ska bli skönt! mensverken är kvar också.. fast inte lika stark som tur är! aja, vi hörs! puss o gonatt :)

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0