trött som fan

hejhejhej. jag tog bussen hem från träningen förut så jag var la hemma vid halv fem typ. sen har jag bara chillat och så, jag är så himla trött så jag orkar inte ens röra mig ur soffan typ. träningen var jobbig också, så himla lång..
aja men det var kul!
vad har ni gjort en fin söndag som den här då? sista dagen på helgen o allt, imon är det ju skola. och juste fan, jag ska hålla tal imon i skolan och jag har inte en aning om vad jag ska tala om. så himla svårt! man ska liksom snacka i typ 1 minut så talet måste vara typ minst 2 A4...
faan att jag inte kom på det här tidigare. det ska liksom helst va klart innan jag går och lägger mig. fan då.
aja ha en bra kväll!

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0